ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Μilkplan»: Επενδύσεις, εξαγωγές σε 98 χώρες και νέα προϊόντα

Επενδυτικό πρόγραμμα 5 εκατ. ευρώ από την εταιρεία που αναπτύσσει λύσεις για την ελληνική και διεθνή κτηνοτροφία

 08/02/2023 07:00

 «Μilkplan»: Επενδύσεις, εξαγωγές σε 98 χώρες και νέα προϊόντα

Άννη Καρολίδου

Με επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ, υψηλές εξαγωγικές επιδόσεις και ένα νέο προϊόν με το οποίο στοχεύει στις μεγάλες αιγοπροβατοτροφικές μονάδες, μπήκε δυναμικά στο 2023 η «Milkplan A.E», η βορειοελλαδική εταιρεία που έχει κατακτήσει ηγετική θέση στον ελληνικό κλάδο του κτηνοτροφικού εξοπλισμού.

Για τις εξελίξεις στη «Milkplan Α.Ε.» μίλησε στο makthes.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Νικόλαος Ημερίδης, με την ευκαιρία παρουσίασης για πρώτη φορά, στη 12η Zootechnia, του περιστροφικού συστήματος αρμέγματος αιγοπροβάτων, το οποίο και θα αποτελέσει ισχυρό χαρτί για να ενισχύσει τη θέση της στις μεγάλες μονάδες του συγκεκριμένου κτηνοτροφικού υποκλάδου.

imeridis-nikos1.jpg


Η «Milkplan A.E.», το 2022, παρά τις δύσκολες συνθήκες για την κτηνοτροφία μα και για την μεταποίηση σε Ελλάδα και Ευρώπη, συνέχισε στην πολύ καλή πορεία του 2021, ολοκληρώνοντας παράλληλα την επένδυση στο Milkplan Service Center, στο νέο κέντρο υπηρεσιών που δημιούργησε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, δίπλα στο βιομηχανικό της συγκρότημα.

Ποια είναι η «Milkplan A.E»

Η «Milkplan Α.Ε» είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς της κατασκευής και εμπορίας κτηνοτροφικού εξοπλισμού, δεξαμενών μεταφοράς και ψύξης γάλακτος, ψυκτικών συστημάτων και τεχνολογικών εφαρμογών για κτηνοτροφικές μονάδες.

Οι βάσεις τέθηκαν το 1987, όταν ο Τριαντάφυλλος Ημερίδης και o Βασίλης Μακρόπουλος ξεκίνησαν την συνεργασία τους, ενώνοντας τη γνώση και την εμπειρία τους. Το 1997 ίδρυσαν την «Inox Center» με κύρια δραστηριότητα την επεξεργασία του ανοξείδωτου μετάλλου, την οποία το 2007 μετονόμασαν σε «Μilkplan», καθώς από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 και υλοποιώντας συνεχείς επενδύσεις σε μηχανολογικά και τεχνολογικά συστήματα, η εταιρεία είχε στραφεί στην παραγωγή κτηνοτροφικού εξοπλισμού.

Η «Milkplan», με σύγχρονες εγκαταστάσεις στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης που καλύπτουν 30.000 τ.μ., φέτος κλείνει 25 χρόνια δραστηριοποίησης στον κλάδο του κτηνοτροφικού εξοπλισμού και είναι ηγέτιδα στην ελληνική αγορά, με αποκλειστικό αντικείμενο τη δημιουργία εφαρμογών αρμέγματος, ψύξης και συντήρησης του γάλακτος.

Στη «Milkplan» υπάρχει και ένας καθαρώς εμπορικός κλάδος δραστηριότητας , κάτω από τα «Nutristar», με αντικείμενο τα συμπληρώματα ζωοτροφών για αγελάδες, ενώ η Εταιρεία, μέσω του Lely Center Thessaloniki, αντιπροσωπεύει ως franchisee για την Ελλάδα και τη «Lely», πρωτοπόρο στα ρομποτικά συστήματα για τις αγελαδοτροφικές φάρμες.

Το αποτύπωμα του 2022 σε αριθμούς

«Το 2022 ήταν μία δύσκολη χρονιά για την κτηνοτροφία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια, επειδή ανέβηκαν πολύ οι τιμές των ζωοτροφών μα και άλλων συντελεστών της παραγωγής. Η χρονιά, που ξεκίνησε «μουδιασμένα», τελικά έκλεισε θετικά επειδή αυξήθηκε αρκετά η τιμή του γάλακτος, τόσο του αγελαδινού, όσο και του πρόβειου» εξήγησε ο κ. Ημερίδης, προσθέτοντας ότι το 2022 όπως και το 2021 προηγούμενα, ήταν οι δύο καλύτερες χρονιές της «Milkplan» σε αυτά τα πολλά χρόνια της πορείας της στο χώρο της μεταποίησης.

Έτσι, το 2022 ο τζίρος ανήλθε σε 17,6 εκατ. ευρώ, με το 60% των πωλήσεων της «Milkplan» να πραγματοποιείται στο εξωτερικό.

Όπως εξήγησε ο κ. Ημερίδης, ένα σημαντικό μέρος της αύξησης του κύκλου εργασιών το 2022 (+15% έναντι του 2021) , οφειλόταν στην αναπόφευκτη αύξηση των τιμών λόγω πληθωριστικών πιέσεων. Εν τούτοις, καταγράφηκε και αύξηση στους όγκους των πωληθέντων, ανάλογα με το προϊόν, κατά 3%-5%.

Η περυσινή χρονιά ήταν επίσης κερδοφόρα για την «Milkplan», με τα καθαρά κέρδη να εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν κοντά στα επίπεδα εκείνων του 2021, δηλαδή περί τις 400.000 ευρώ.

«Στόχος μας είναι, σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις, να φτάσουμε το δυνατόν ταχύτερα τα 20 εκατ. ευρώ. Εν τούτοις πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι ακόμη δεν έχουμε ξεπεράσει τον covid, ενώ συνεχίζεται ο πόλεμος στην Ουκρανία».

Εξαγωγές σε 98 χώρες

Η «Milkplan» εξάγει σε 98 χώρες, κατά κύριο λόγο στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, στην Αμερική- Βόρεια και Νότια, στην Ιαπωνία, ενώ προϊόντα της φθάνουν ως την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Η Νο1 αγορά για τη «Milkplan» είναι η γαλλική , μία αγορά στην οποία βρίσκονται οι τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες γαλακτοβιομηχανίες στον κόσμο.

Οι εξαγωγικές επιτυχίες της «Milkplan», σύμφωνα με τον κ. Ημερίδη, οφείλονται στο συνδυασμό ποιότητας και τιμής που προσφέρει η ελληνική βιομηχανία. Ένας ακόμη λόγος που εταιρείες του εξωτερικού επιλέγουν την «Milkplan», είναι η ευελιξία που έχει στην προσαρμογή πολλών προϊόντων στις ανάγκες των πελατών.

Η ανοδική πορεία της «Milkplan», που ξεπέρασε με επιτυχία τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, οφείλεται στο ότι επένδυσε έγκαιρα σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο με μηχανήματα νέας γενιάς, ενώ τόλμησε και βγήκε πολύ νωρίς στο εξωτερικό, με τις πρώτες της εξαγωγές να γίνονται το 2001, σε Βουλγαρία και Κύπρο.

milkplan-armegma-provata.jpg


Επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ και νέο προϊόν

Το 2022, επενδύθηκαν περί τις 700.000 ευρώ στο Milkplan Service Center. H Εταιρεία αγόρασε και ανακαίνισε όμορο κτίριο στο βιομηχανικό της συγκρότημα στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, στο οποίο εγκαταστάθηκαν όλες οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών, δηλαδή πωλήσεις, after sales, marketing, όπως επίσης ένα show room των προϊόντων της επιχείρησης αλλά και αίθουσα εκπαίδευσης.

Η «Μilkplan» έχει ένα επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 5 εκατ. ευρώ για τα επόμενα 3-5 έτη, το οποίο αφορά στην προμήθεια νέων μηχανημάτων για την αντικατάσταση παλαιότερων, αλλά και για την περαιτέρω αυτοματοποίηση διεργασιών στην παραγωγή όπως και σε άλλα τμήματα της επιχείρησης, ψηφοποίηση λειτουργιών αλλά και εξοικονόμηση ενέργειας.

Ένα μέρος του επενδυτικού προγράμματος για προμήθεια μηχανημάτων, ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, είναι ενταγμένο στον αναπτυξιακό και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός της φετινής χρονιάς, ενώ τα υπόλοιπα έργα και δράσεις, ύψους επιπλέον 2,5 εκατ. ευρώ, θα επιχειρηθεί να ενταχθούν σε προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Όπως είπε ο κ. Ημερίδης, βασική επιδίωξη της «Milkplan» είναι η πραγματοποίηση επενδύσεων για ενίσχυση της δραστηριότητας της στον κλάδο, κατασκευάζοντας προϊόντα – παγολεκάνες και αρμετήρια- που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγαλύτερες κτηνοτροφικές μονάδες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Σήμερα, στην Ελλάδα, όλοι οι κτηνοτρόφοι όπως επίσης όλα ουσιαστικά τα τυροκομεία και οι γαλακτοβιομηχανίες που εισκομίζουν γάλα, είναι πελάτες της «Milkplan». Στις παγολεκάνες η Εταιρεία, έχει μερίδιο άνω του 90% της αγοράς στην Ελλάδα ενώ μέσω του Tμήματος R&D αναπτύσσει καινούργια προϊόντα.

Μεγάλες προσδοκίες έχει η «Milkplan» από το νέο προϊόν που πιο πρόσφατα ανέπτυξε και το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το καλοκαίρι. Πρόκειται για το περιστροφικό σύστημα αρμέγματος για αιγοπρόβατα.

Με τα συστήματα αυτά, τα οποία ήδη έχουν τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία , η «Milkplan», θα μπορεί να μπει σε μεγάλες μονάδες, άνω των 2.000 αιγοπροβάτων, ενισχύοντας την αναπτυξιακή δυναμική της Εταιρείας, υπογράμμισε καταλήγοντας ο κ. Ημερίδης.

Με επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ, υψηλές εξαγωγικές επιδόσεις και ένα νέο προϊόν με το οποίο στοχεύει στις μεγάλες αιγοπροβατοτροφικές μονάδες, μπήκε δυναμικά στο 2023 η «Milkplan A.E», η βορειοελλαδική εταιρεία που έχει κατακτήσει ηγετική θέση στον ελληνικό κλάδο του κτηνοτροφικού εξοπλισμού.

Για τις εξελίξεις στη «Milkplan Α.Ε.» μίλησε στο makthes.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Νικόλαος Ημερίδης, με την ευκαιρία παρουσίασης για πρώτη φορά, στη 12η Zootechnia, του περιστροφικού συστήματος αρμέγματος αιγοπροβάτων, το οποίο και θα αποτελέσει ισχυρό χαρτί για να ενισχύσει τη θέση της στις μεγάλες μονάδες του συγκεκριμένου κτηνοτροφικού υποκλάδου.

imeridis-nikos1.jpg


Η «Milkplan A.E.», το 2022, παρά τις δύσκολες συνθήκες για την κτηνοτροφία μα και για την μεταποίηση σε Ελλάδα και Ευρώπη, συνέχισε στην πολύ καλή πορεία του 2021, ολοκληρώνοντας παράλληλα την επένδυση στο Milkplan Service Center, στο νέο κέντρο υπηρεσιών που δημιούργησε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, δίπλα στο βιομηχανικό της συγκρότημα.

Ποια είναι η «Milkplan A.E»

Η «Milkplan Α.Ε» είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς της κατασκευής και εμπορίας κτηνοτροφικού εξοπλισμού, δεξαμενών μεταφοράς και ψύξης γάλακτος, ψυκτικών συστημάτων και τεχνολογικών εφαρμογών για κτηνοτροφικές μονάδες.

Οι βάσεις τέθηκαν το 1987, όταν ο Τριαντάφυλλος Ημερίδης και o Βασίλης Μακρόπουλος ξεκίνησαν την συνεργασία τους, ενώνοντας τη γνώση και την εμπειρία τους. Το 1997 ίδρυσαν την «Inox Center» με κύρια δραστηριότητα την επεξεργασία του ανοξείδωτου μετάλλου, την οποία το 2007 μετονόμασαν σε «Μilkplan», καθώς από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 και υλοποιώντας συνεχείς επενδύσεις σε μηχανολογικά και τεχνολογικά συστήματα, η εταιρεία είχε στραφεί στην παραγωγή κτηνοτροφικού εξοπλισμού.

Η «Milkplan», με σύγχρονες εγκαταστάσεις στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης που καλύπτουν 30.000 τ.μ., φέτος κλείνει 25 χρόνια δραστηριοποίησης στον κλάδο του κτηνοτροφικού εξοπλισμού και είναι ηγέτιδα στην ελληνική αγορά, με αποκλειστικό αντικείμενο τη δημιουργία εφαρμογών αρμέγματος, ψύξης και συντήρησης του γάλακτος.

Στη «Milkplan» υπάρχει και ένας καθαρώς εμπορικός κλάδος δραστηριότητας , κάτω από τα «Nutristar», με αντικείμενο τα συμπληρώματα ζωοτροφών για αγελάδες, ενώ η Εταιρεία, μέσω του Lely Center Thessaloniki, αντιπροσωπεύει ως franchisee για την Ελλάδα και τη «Lely», πρωτοπόρο στα ρομποτικά συστήματα για τις αγελαδοτροφικές φάρμες.

Το αποτύπωμα του 2022 σε αριθμούς

«Το 2022 ήταν μία δύσκολη χρονιά για την κτηνοτροφία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια, επειδή ανέβηκαν πολύ οι τιμές των ζωοτροφών μα και άλλων συντελεστών της παραγωγής. Η χρονιά, που ξεκίνησε «μουδιασμένα», τελικά έκλεισε θετικά επειδή αυξήθηκε αρκετά η τιμή του γάλακτος, τόσο του αγελαδινού, όσο και του πρόβειου» εξήγησε ο κ. Ημερίδης, προσθέτοντας ότι το 2022 όπως και το 2021 προηγούμενα, ήταν οι δύο καλύτερες χρονιές της «Milkplan» σε αυτά τα πολλά χρόνια της πορείας της στο χώρο της μεταποίησης.

Έτσι, το 2022 ο τζίρος ανήλθε σε 17,6 εκατ. ευρώ, με το 60% των πωλήσεων της «Milkplan» να πραγματοποιείται στο εξωτερικό.

Όπως εξήγησε ο κ. Ημερίδης, ένα σημαντικό μέρος της αύξησης του κύκλου εργασιών το 2022 (+15% έναντι του 2021) , οφειλόταν στην αναπόφευκτη αύξηση των τιμών λόγω πληθωριστικών πιέσεων. Εν τούτοις, καταγράφηκε και αύξηση στους όγκους των πωληθέντων, ανάλογα με το προϊόν, κατά 3%-5%.

Η περυσινή χρονιά ήταν επίσης κερδοφόρα για την «Milkplan», με τα καθαρά κέρδη να εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν κοντά στα επίπεδα εκείνων του 2021, δηλαδή περί τις 400.000 ευρώ.

«Στόχος μας είναι, σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις, να φτάσουμε το δυνατόν ταχύτερα τα 20 εκατ. ευρώ. Εν τούτοις πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι ακόμη δεν έχουμε ξεπεράσει τον covid, ενώ συνεχίζεται ο πόλεμος στην Ουκρανία».

Εξαγωγές σε 98 χώρες

Η «Milkplan» εξάγει σε 98 χώρες, κατά κύριο λόγο στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, στην Αμερική- Βόρεια και Νότια, στην Ιαπωνία, ενώ προϊόντα της φθάνουν ως την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Η Νο1 αγορά για τη «Milkplan» είναι η γαλλική , μία αγορά στην οποία βρίσκονται οι τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες γαλακτοβιομηχανίες στον κόσμο.

Οι εξαγωγικές επιτυχίες της «Milkplan», σύμφωνα με τον κ. Ημερίδη, οφείλονται στο συνδυασμό ποιότητας και τιμής που προσφέρει η ελληνική βιομηχανία. Ένας ακόμη λόγος που εταιρείες του εξωτερικού επιλέγουν την «Milkplan», είναι η ευελιξία που έχει στην προσαρμογή πολλών προϊόντων στις ανάγκες των πελατών.

Η ανοδική πορεία της «Milkplan», που ξεπέρασε με επιτυχία τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης, οφείλεται στο ότι επένδυσε έγκαιρα σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο με μηχανήματα νέας γενιάς, ενώ τόλμησε και βγήκε πολύ νωρίς στο εξωτερικό, με τις πρώτες της εξαγωγές να γίνονται το 2001, σε Βουλγαρία και Κύπρο.

milkplan-armegma-provata.jpg


Επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ και νέο προϊόν

Το 2022, επενδύθηκαν περί τις 700.000 ευρώ στο Milkplan Service Center. H Εταιρεία αγόρασε και ανακαίνισε όμορο κτίριο στο βιομηχανικό της συγκρότημα στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, στο οποίο εγκαταστάθηκαν όλες οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών, δηλαδή πωλήσεις, after sales, marketing, όπως επίσης ένα show room των προϊόντων της επιχείρησης αλλά και αίθουσα εκπαίδευσης.

Η «Μilkplan» έχει ένα επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 5 εκατ. ευρώ για τα επόμενα 3-5 έτη, το οποίο αφορά στην προμήθεια νέων μηχανημάτων για την αντικατάσταση παλαιότερων, αλλά και για την περαιτέρω αυτοματοποίηση διεργασιών στην παραγωγή όπως και σε άλλα τμήματα της επιχείρησης, ψηφοποίηση λειτουργιών αλλά και εξοικονόμηση ενέργειας.

Ένα μέρος του επενδυτικού προγράμματος για προμήθεια μηχανημάτων, ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, είναι ενταγμένο στον αναπτυξιακό και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός της φετινής χρονιάς, ενώ τα υπόλοιπα έργα και δράσεις, ύψους επιπλέον 2,5 εκατ. ευρώ, θα επιχειρηθεί να ενταχθούν σε προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Όπως είπε ο κ. Ημερίδης, βασική επιδίωξη της «Milkplan» είναι η πραγματοποίηση επενδύσεων για ενίσχυση της δραστηριότητας της στον κλάδο, κατασκευάζοντας προϊόντα – παγολεκάνες και αρμετήρια- που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγαλύτερες κτηνοτροφικές μονάδες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Σήμερα, στην Ελλάδα, όλοι οι κτηνοτρόφοι όπως επίσης όλα ουσιαστικά τα τυροκομεία και οι γαλακτοβιομηχανίες που εισκομίζουν γάλα, είναι πελάτες της «Milkplan». Στις παγολεκάνες η Εταιρεία, έχει μερίδιο άνω του 90% της αγοράς στην Ελλάδα ενώ μέσω του Tμήματος R&D αναπτύσσει καινούργια προϊόντα.

Μεγάλες προσδοκίες έχει η «Milkplan» από το νέο προϊόν που πιο πρόσφατα ανέπτυξε και το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το καλοκαίρι. Πρόκειται για το περιστροφικό σύστημα αρμέγματος για αιγοπρόβατα.

Με τα συστήματα αυτά, τα οποία ήδη έχουν τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία , η «Milkplan», θα μπορεί να μπει σε μεγάλες μονάδες, άνω των 2.000 αιγοπροβάτων, ενισχύοντας την αναπτυξιακή δυναμική της Εταιρείας, υπογράμμισε καταλήγοντας ο κ. Ημερίδης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία