Ακόμα ένα κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου, αυτό του Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, εμφανίζει σημάδια μακρόχρονης εγκατάλειψης και κατ' επέκταση επικινδυνότητας.
Όπως φαίνεται στο ρεπορτάζ του OPEN, υπάρχουν σημάδια που υποδεικνύουν προβλήματα στατικότητας σε γέφυρες και σήραγγες. Μάλιστα στις τελευταίες δεν υπάρχει καν φωτισμός.
Με αυτά τα δεδομένα και καθώς επίκειται η επανέναρξη των δρομολογίων και σε αυτό το τμήμα, αν και άγνωστο πότε, οι μηχανοδηγοί διατρανώνουν τις ενστάσεις τους αναφορικά με τους κανόνες ασφάλειας που δεν διέπουν τη λειτουργία της γραμμής.
Ακόμα ένα κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου, αυτό του Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, εμφανίζει σημάδια μακρόχρονης εγκατάλειψης και κατ' επέκταση επικινδυνότητας.
Όπως φαίνεται στο ρεπορτάζ του OPEN, υπάρχουν σημάδια που υποδεικνύουν προβλήματα στατικότητας σε γέφυρες και σήραγγες. Μάλιστα στις τελευταίες δεν υπάρχει καν φωτισμός.
Με αυτά τα δεδομένα και καθώς επίκειται η επανέναρξη των δρομολογίων και σε αυτό το τμήμα, αν και άγνωστο πότε, οι μηχανοδηγοί διατρανώνουν τις ενστάσεις τους αναφορικά με τους κανόνες ασφάλειας που δεν διέπουν τη λειτουργία της γραμμής.
ΣΧΟΛΙΑ