ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

"AB Bασιλόπουλος"- Θεσσαλονίκη : Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων σε Ρουμανία, Σερβία και Τσεχία

Εγκαινιάσθηκε από τον Υπ. Ανάπτυξης το εξαγωγικό hub της Θεσσαλονίκης- Οι στόχοι της 'ΑΒ Βασιλόπουλος' για κέρδη και μερίδια αγοράς

 15/04/2024 15:42

"AB Bασιλόπουλος"- Θεσσαλονίκη : Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων σε Ρουμανία, Σερβία και Τσεχία

Άννη Καρολίδου

Aπο λιανέμπορος, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είναι πλέον και εξαγωγέας, καθώς ήδη μέσα στο Απρίλιο ξεκίνησε εξαγωγές ελληνικών νωπών φρούτων και λαχανικών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize, σε Σερβία, Ρουμανία και Τσεχία.

Το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος» που αποτελεί μέρος του μεγάλου κέντρου διανομής της Εταιρείας, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, εγκαινίασε σήμερα το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δηλώνοντας ότι «Η χώρα μας μπορεί να εξάγει. Η Ελλάδα μπορεί να μετασχηματιστεί στο λαχανόκηπο της Ευρώπης. Οι εξαγωγές είναι αυτές που θα βοηθήσουν να μείνουν οι νέοι στα χωριά μας». 

Αυτή η συνεργασία παραγωγών και της συγκεκριμένης λιανεμπορικής, μπορεί να προωθηθεί μέσα από τη συμβολαιακή γεωργία, πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας

skrekas-egkainia.jpg


Η «ΑΒ Βασιλόπουλος», που είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή σε κερδοφορία, το 2023 , ενώ έχει βγει με επιθετική πολιτική τιμών στην αγορά, με σκοπό στα επόμενα 3-5 χρόνια, να αυξήσει το μερίδιο της στο οργανωμένο λιανεμπόριο,στο 20% ( κερδίζοντας τις 5 ποσοστιαίες μονάδες που έχασε στα προηγούμενα χρόνια), εξάγει ήδη φρούτα και λαχανικά, ζυμαρικά, όσπρια, έλαια αλλά και βιολογικά τρόφιμα, στις παραπάνω τρεις αγορές του εξωτερικού.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Νίκος Λαβίδας, η εταιρεία έβαλε σαν εξαγωγικό στόχο, τις 70-80 χιλιάδες τόνους ελληνικών φρούτων και λαχανικών, σε Σερβία, Ρουμανία και Τσεχία, διαθέτοντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για τις αλυσίδες που ανήκουν στον όμιλο της βελγικής Ahold Delhaize.

Συνεργασία με συνεταιρισμούς 

Για τις εξαγωγές στις παραπάνω χώρες, η «AB Bασιλόπουλος» συνεργάζεται με 20 συνεταιρισμούς και παραγωγούς, από όλη την Ελλάδα, που επέλεξε μετά από διαγωνιστικές διαδικασίες. Από αυτούς τους 20 παραγωγούς- συνεργάτες, οι μισοί περίπου είναι από τη Βόρειο Ελλάδα, από την Κεντρική Μακεδονία, παραγωγοί ακτινιδίων, ροδάκινων και άλλων φρούτων, ζυμαρικών από το Κιλκίς, όπως και παραγωγοί οσπρίων από την Καστοριά και την Κοζάνη.

vasilopoulos-koutia.jpg


Να σημειωθεί ότι εξάγονται προς αυτές τις τρεις χώρες και βιολογικά προϊόντα, κάτω από τη μπράντα ‘Nature’s Promise Bio’.

Η Εταιρεία, εξάγει ήδη σε αλυσίδες που έχουν χιλιάδες καταστημάτων στις χώρες αυτές, ενώ στο μέλλον, ενδέχεται να πραγματοποιεί εξαγωγές και σε Βέλγιο και Ολλανδία, τις δύο ακόμη χώρες που έχει ισχυρότατη παρουσία ο Όμιλος. Αυτή η εξαγωγική δραστηριότητα, ενδεχόμενα να λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, εάν η Ahold Delhaize, επεκταθεί, μέσω εξαγορών και σε άλλες χώρες.

Οι εξαγωγές, από το hub της Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν μέσα στον Απρίλιο και, σε επόμενο χρόνο, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» θα εξάγει και σούπερ φρέσκα προϊόντα ( σ.σ. με χρόνο ζωής έως δέκα ημέρες) όπως έτοιμα γεύματα και κρέατα.

Να σημειωθεί ότι το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος», αναπτύσσεται σε 2.000 τ.μ., που βρίσκονται στην επέκταση του Κέντρου Διανομής της Εταιρείας, στη ΒΙΠΕ Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη. Το Κέντρο/ εταιρικό logistics center, είναι κτισμένο σε οικόπεδο 112 στρεμμάτων και έχει στεγασμένους χώρους 33.000 τ.μ.

Από το συγκεκριμένο κέντρο εφοδιάζονται 130 καταστήματα, από την Ορεστιάδα ανατολικά, μέχρι την Κέρκυρα Δυτικά και έως τη Θεσσαλία. Σημειώνεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» , πανελλαδικά, έχει στο δίκτυό της 600 καταστήματα, τα μισά είναι εταιρικά σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα, franchising.

Επιδίωξη της «ΑΒ Βασιλόπουλος», όπως επισημάνθηκε, είναι "η επέκταση με οργανική ανάπτυξη και η ανάκτηση, του μεριδίου, που είχαμε χάσει στην αγορά. Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η λιανεμπορική με την καλύτερη σχέση ποιότητας- τιμής, έχει μειώσει τις τιμές της σε 3.000 κωδικούς προϊόντων καθημερινής χρήσης, ενώ παρέχει εγγύηση τιμής σε 1.000 από αυτά. Αυτή η επιθετική εμπορική πολιτική ενισχύεται και με τις δωροεπιταγές των 6 ευρώ ενώ υπάρχουν και οι προσφορές για τους πελάτες με την κάρτα πιστότητας ΑΒplus".

Aπο λιανέμπορος, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είναι πλέον και εξαγωγέας, καθώς ήδη μέσα στο Απρίλιο ξεκίνησε εξαγωγές ελληνικών νωπών φρούτων και λαχανικών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ του μητρικού ομίλου Ahold Delhaize, σε Σερβία, Ρουμανία και Τσεχία.

Το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος» που αποτελεί μέρος του μεγάλου κέντρου διανομής της Εταιρείας, στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, εγκαινίασε σήμερα το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δηλώνοντας ότι «Η χώρα μας μπορεί να εξάγει. Η Ελλάδα μπορεί να μετασχηματιστεί στο λαχανόκηπο της Ευρώπης. Οι εξαγωγές είναι αυτές που θα βοηθήσουν να μείνουν οι νέοι στα χωριά μας». 

Αυτή η συνεργασία παραγωγών και της συγκεκριμένης λιανεμπορικής, μπορεί να προωθηθεί μέσα από τη συμβολαιακή γεωργία, πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας

skrekas-egkainia.jpg


Η «ΑΒ Βασιλόπουλος», που είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή σε κερδοφορία, το 2023 , ενώ έχει βγει με επιθετική πολιτική τιμών στην αγορά, με σκοπό στα επόμενα 3-5 χρόνια, να αυξήσει το μερίδιο της στο οργανωμένο λιανεμπόριο,στο 20% ( κερδίζοντας τις 5 ποσοστιαίες μονάδες που έχασε στα προηγούμενα χρόνια), εξάγει ήδη φρούτα και λαχανικά, ζυμαρικά, όσπρια, έλαια αλλά και βιολογικά τρόφιμα, στις παραπάνω τρεις αγορές του εξωτερικού.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Νίκος Λαβίδας, η εταιρεία έβαλε σαν εξαγωγικό στόχο, τις 70-80 χιλιάδες τόνους ελληνικών φρούτων και λαχανικών, σε Σερβία, Ρουμανία και Τσεχία, διαθέτοντας προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για τις αλυσίδες που ανήκουν στον όμιλο της βελγικής Ahold Delhaize.

Συνεργασία με συνεταιρισμούς 

Για τις εξαγωγές στις παραπάνω χώρες, η «AB Bασιλόπουλος» συνεργάζεται με 20 συνεταιρισμούς και παραγωγούς, από όλη την Ελλάδα, που επέλεξε μετά από διαγωνιστικές διαδικασίες. Από αυτούς τους 20 παραγωγούς- συνεργάτες, οι μισοί περίπου είναι από τη Βόρειο Ελλάδα, από την Κεντρική Μακεδονία, παραγωγοί ακτινιδίων, ροδάκινων και άλλων φρούτων, ζυμαρικών από το Κιλκίς, όπως και παραγωγοί οσπρίων από την Καστοριά και την Κοζάνη.

vasilopoulos-koutia.jpg


Να σημειωθεί ότι εξάγονται προς αυτές τις τρεις χώρες και βιολογικά προϊόντα, κάτω από τη μπράντα ‘Nature’s Promise Bio’.

Η Εταιρεία, εξάγει ήδη σε αλυσίδες που έχουν χιλιάδες καταστημάτων στις χώρες αυτές, ενώ στο μέλλον, ενδέχεται να πραγματοποιεί εξαγωγές και σε Βέλγιο και Ολλανδία, τις δύο ακόμη χώρες που έχει ισχυρότατη παρουσία ο Όμιλος. Αυτή η εξαγωγική δραστηριότητα, ενδεχόμενα να λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, εάν η Ahold Delhaize, επεκταθεί, μέσω εξαγορών και σε άλλες χώρες.

Οι εξαγωγές, από το hub της Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν μέσα στον Απρίλιο και, σε επόμενο χρόνο, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» θα εξάγει και σούπερ φρέσκα προϊόντα ( σ.σ. με χρόνο ζωής έως δέκα ημέρες) όπως έτοιμα γεύματα και κρέατα.

Να σημειωθεί ότι το εξαγωγικό hub της «ΑΒ Βασιλόπουλος», αναπτύσσεται σε 2.000 τ.μ., που βρίσκονται στην επέκταση του Κέντρου Διανομής της Εταιρείας, στη ΒΙΠΕ Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη. Το Κέντρο/ εταιρικό logistics center, είναι κτισμένο σε οικόπεδο 112 στρεμμάτων και έχει στεγασμένους χώρους 33.000 τ.μ.

Από το συγκεκριμένο κέντρο εφοδιάζονται 130 καταστήματα, από την Ορεστιάδα ανατολικά, μέχρι την Κέρκυρα Δυτικά και έως τη Θεσσαλία. Σημειώνεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» , πανελλαδικά, έχει στο δίκτυό της 600 καταστήματα, τα μισά είναι εταιρικά σούπερ μάρκετ και τα υπόλοιπα, franchising.

Επιδίωξη της «ΑΒ Βασιλόπουλος», όπως επισημάνθηκε, είναι "η επέκταση με οργανική ανάπτυξη και η ανάκτηση, του μεριδίου, που είχαμε χάσει στην αγορά. Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η λιανεμπορική με την καλύτερη σχέση ποιότητας- τιμής, έχει μειώσει τις τιμές της σε 3.000 κωδικούς προϊόντων καθημερινής χρήσης, ενώ παρέχει εγγύηση τιμής σε 1.000 από αυτά. Αυτή η επιθετική εμπορική πολιτική ενισχύεται και με τις δωροεπιταγές των 6 ευρώ ενώ υπάρχουν και οι προσφορές για τους πελάτες με την κάρτα πιστότητας ΑΒplus".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία